måndag 26 oktober 2009

London :)

Albin och vi tog en trip till london i helgen för att fira Samuels födelsedag.


Albin på en Boeing 767 läsandes utrymmningspappret


Vi tog tydligen tunnelbanan från terminal 5 men den resan är lite luddig för albin
Han vaknade lagom till South Kensington




På fredagen så bestämde vi oss för att bjuda Samme på en hemlagad 30 års middag.
Hanna och Pappa Härjade i köket medans jag uppehöll mamma genom att härja runt.

En del av resultatet


En mätt och belåten 30 åring

Efter att föräldrar och värdpar har vaknat åkte vi in till central London.
Och gick på Hamleys där passade jag på att Pussa dom flesta mjukisdjuren

Albin fick även en egen GRILLTRÖJA av Samuel

Vi tog även en tripp till en lekpark som ligger en bit från Samme och Hanna.
Där visade jag hur man får pappa att gå ner i vikt.
Efter besöket i lekparken behövde tydligen föräldrarna äta
Så jag tog en powernap.

Hemma hos samme och hanna fanns en LÅÅNG trappa
som Albin fick klättra upp för själv behövr man säga att han var i himlen.
Sedan var det dags att åka hem :(
Eftersom tunnelbanan var avstäng fick vi ta en Minicab till flygplatsen.
I England har dom inga barnstolar så albin satt på armstödet i baksätet fastsatt med vanliga bältet vägvärket rekomenderar.
( ja ja bilden är kass )

Pappa när går flighten

1 kommentar:

  1. Bra att han foregar med gott exempel och laser utrymmningsplanen i tidig alder. De flesta unga rebeller skiter ju i det.

    Mycket god smorgastarta, kan jag tillagga. Underbart.

    SvaraRadera